lite mycket?

jobbig dag idag, vaknade vid 07:00 klädde å mig/bytte . somnade om till ca 07:28 (blev väckt)
gick upp och visste precis vad jag skulle ha på mig, men då är det regn ut så jag tar något annat.
ringer en kompis för att jag skulle gå till henne 20 min innan vi började( 09:00)
såjag ringer (och väcktehenne) undrar om hon va vaken och va klar...
nej det va hon inte, då säger hon att klockan bara va 07:30 så jag hade tagit fel på en timme,
så jag får frukost och äter det, mamma och pappa åker till jobben.
efter en timme ringdejaghenne igen och då kunde jag komma till henne, men då ringer min kompis och undrar om det är okej att honkommer till mig, och jag sa som det va att jag skulle till en annan kompis.
när jag väl är där så ser/känner jagattjag har jätte fettigt hår! så det var ju inte så kul,
men det syndes inte sa hon (och några fler) som tur va.

men när vi går till skolan så går jag till mina gammla skåp och tar mina lås som jag glömde ta bort innan sommar lovet. När det var klart så gick jagmed 3 lås i min ficka, tog med ett ifall skolan hade knippsat upp låsen under sommarern,vi går ner och lyssnar på vad rektorn har att säga, och vi hadenya lärare i skolan.
och vi får nya skåp...



men nu så är jag hemma och tråkar. Sitter i soffan och tittar på tv.
och känner att jag bärjar att få migrän!




Kommentarer
Postat av: IDA ϟ MUSIK & FOTO

Fin blogg! :)

2011-08-22 @ 13:31:50
URL: http://eldflickan.blogg.se/
Postat av: Anonym

åå vad tidigt! Måste du gå upp då?

2011-08-22 @ 15:53:43
Postat av: neah

Haha stackars din kompis!

2011-08-22 @ 15:54:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0